BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 9, 2010

salam

tetiba rindu plak kat blogku yg x seberapa ni..mau gk jd bloger tegar..tp manalah ada ms.huhu.. ari ni usia kandunganku dh masuk 29 minggu..alhamdulillah semuanya berjalan lancar..kandungan kali ni sangat menyrnangkan..cumanya aku sll berasa penat..yalah ms prgnant ptama dlu aku hanya perlu menjaga diri sendiri..rehat pn cukup..tp sekarang perhatian pd iman pun perlu diberikan..ya iman sangat manja ngn aku..dia lbh memilih aku dr abahnya..yalah mgkin sbb aku sll ikut segala kemahuannya..contohnya klu dia ingin memanjat tangga..aku ikutkan saja wpun aku penat tp klu abhnya pasti akan menghalang keinginannya itu..jangan dibiasakan katanya..hehe..

comel sungguh anak ummi ni..teringat telatah iman smlm..iman skrg sgt suka main ngn remote control..sll dia akn baling remote 2 ke lantai..tp skrg dia suka tekan2 channel..yg lucunya smlm dia tekan smpi tertekan channel yg x valid..so kuar la bunyi bising..meraung dia ketakutan..hehe.. itu mula2..pas 2 dia dtg dkt ngn aku, n tekan lg..kuar lg bunyi bising cpt2 dia peluk aku..n ketawa..dia ulang benda ni berkali2..sweet sangat...

hari ni hari sabtu, hari sabtu my hubby x keja so biasanya iman akn ikut hantar aku g ofis..tp pg td ms nk jln aku tgk iman tido lena sgt..nk tinggalkn dia x sampai hati plak..yelah biasanya hari sabtu je dia dpt ikut g ofis..kecuali my hubby cuti..n sllnya sblm g ofis kmi akan singgah jln2ke tamu jg..so aku pun cuba la kejutkn iman..sekali je aku kejut dia, ngn mata yg masi terpejam dia tersenyum..comelnya...............pas 2 dia buka mata n senyum lg...trus aku gomol2 dia.. skrg rasa rindu plak kat dia..

jap g nk balik..nk gomol2 dia...

:)

0 comments: